Pêche de la truite aux leurres Lacs des Pyrénées est sur Facebook
-
Pseudo:
Mot de passe:
Liste des membres - Astuces forum
Recherche dans le forum :
Vous n'êtes pas identifié

Sujet: el racó de l'acudit

Paco
Posts: 1304
Pertinence:

Groupes: 1
message 1er avr 2007 - 21:04 | el racó de l'acudit  
Note du message: Notez ce message: down / up

Bon dia. Vinc a sol·licitar un crèdit.
>>Encantat d'atendre-li, don Jordi. Vegem... quina quantitat sol·licita?
>>1 Euro
>>Com...? Per favor, don Jordi, no és necessari sol·licitar un crèdit per aquesta quantitat. Pot Vostè. retirar-lo de qualsevol dels seus comptes. L'hi trec del seu compte corrent o de la seva llibreta de estalvi?
>>He dit que vull que se'm concedeixi un crèdit PER UN EURO! Si no m'ho concedeixen, cancel·lo el compte, la llibreta, el fons de inversions i em vaig a altre banc, collons!
>OH, no, don Jordi, per favor! No em malinterprete.Per descomptat, no tenim cap inconvenient en concedir-li el seu crèdit, faltaria més. Bé...quin termini desitja?
>>Un mes
>>Un mes?....... Bé, com és un termini curt li aplicarem un interès d'un 10% i... per ser Vostè. un dels nostres millors clients, ho deixarem en un 5%. Li convé?
>>Molt bé.
>>Com garantia, vull deixar el Mersedes.
>>El Mercès? Però, don Jordi! Per aquesta quantitat no és necessari que ens deixi una garantia. A més, tractant-se de Vostè., sobra qualsevol garantia...
>>He dit que vull deixar de garantia EL MERSEDES! Si no m'ho accepten, cancel·lo el compte, la llibreta, el fons d'inversions i em vaig a altre banc, cony!
>>Oh, no, no, don Jordi! Per favor! Acceptem de molt agrado el seu cotxe de garantia,clar que si. Pot deixar-lo en el pàrquing de l'oficina. Ara, no té més que signar aquí. Això és. Molt bé, don Jordi.Moltes gràcies i la seva disposició. Fins aviat.
>>Don Jordi arriba a casa i es dirigeix exultante a la seva dona:
>>Montserrat!! Ja ens podem anar de vacances! VAIG TROBAR PÀRQUING VIGILAT PER AL MERSEDES DURANT UN MES, I PER NOMÉS 1,05 EUROS!!!

>>MORALITAT: No és que els catalans SIGUEM agarreu-vos... El que SOM >>UNS COMERCIANTS DE PUTA MARE !!!!! icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_biggrin.gif
_________________
Quoi que tu fasses, où que tu ailles, ce qui tu sois, dites toujours que ta vie t'apartient.
paillagousti
Posts: 2474
Pertinence:

Groupes: 1
message 2 avr 2007 - 17:51 |  
Note du message: Notez ce message: down / up

Aixo m'agrada molt i................ millor aixins qu'al contrario icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif
gracies PACO per fe viure la nostre llengua en aquest lloc !
angunet66
Posts: 2154
Pertinence:

Groupes: 1
message 2 avr 2007 - 18:04 |  
Note du message: Notez ce message: down / up

icon_mrgreen.gif Molt bé Paco icon_exclaim.gif icon_mrgreen.gif
_________________
Al lluny l'estany s'esten platejat i serè
Paco
Posts: 1304
Pertinence:

Groupes: 1
message 23 avr 2007 - 23:13 |  
Note du message: Notez ce message: down / up

Un borratxo que olorava a orujo pur pels 4 costats es puja a un autobús i s'asseu amb la roba roñossa i un periòdic vell al costat d'un cura. Treu una petaca amb orujo barat i es pren el que queda d'un sol glop. Satisfet agarra el periòdic i es posa a llegir.

El cura fingeix que el borratxo no existeix i dissimula la seva incomoditat.

A l'estona, el borratxo se li queda mirant al cura i li pregunta:
- Escolti Pare, Pot dir-me quin carajo causa la artritis?
El cura molest, li respon en to sarcàstic:
- Certament la vida profana, el caminar freqüentant dones mundanes, els excessos amb el tabac i la beguda, especialment l'alcohol; aquestes borratxeres que acaben en nits de putes... i moltes més d'aquestes escombraries i porquerí­as... >
- Coooooño, vagi, puta meeeeerda!!!! respon el borratxo tornant a la seva lectura.
> El cura a l'estona, pensant en el que li va dir al pobra infeliç, es condoleix i decideix disculpar-se i li diu en to comprensiu: >
- Disculpi vostè, no vaig voler ser tan rude fill mi­o però..... >des de quan sofreix de artritis?

> - Yoooo??? no foti pare, al meu no em passa gens!!!... solament estava llegint aquest artí­cul del periòdic que diu que el Papa sofreix de artritis des de fa diversos anys.
_________________
Quoi que tu fasses, où que tu ailles, ce qui tu sois, dites toujours que ta vie t'apartient.
paillagousti
Posts: 2474
Pertinence:

Groupes: 1
message 24 avr 2007 - 07:46 |  
Note du message: Notez ce message: down / up

gracies PACO, encara una bonica .....
Com vas amb aquesta iglesia Castillana ,ara es un Pape allemany ...no mes Polones que sap molt be fe amb la vodka icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif
dom brial
Posts: 115
Pertinence:
message 28 avr 2007 - 12:24 |  
Note du message: Notez ce message: down / up

El proxim, belleu sera català.
De baixas icon_mrgreen.gif
_________________
El dia que veura els hommes mès fis qu'els burros no ès apunt de sé.(Brunò FONS, fil au zoff qu'a talent)
dom brial
Posts: 115
Pertinence:
message 29 avr 2007 - 12:19 |  
Note du message: Notez ce message: down / up

i se farterà de muscat. sm21.gif
icon_mrgreen.gif
_________________
El dia que veura els hommes mès fis qu'els burros no ès apunt de sé.(Brunò FONS, fil au zoff qu'a talent)

Inviter des personnes à lire ce sujet...
(entrez un pseudo ou une adresse email par ligne)
Chercher un membre
Texte pour les destinataires / invités (facultatif):

Votre email:
(En étant abonné, vous recevrez un mail dés qu'une prochaine réponse sera envoyée)

Rechercher dans - Astuces forum

Navigation :
Forum issu du site www.achigan.net - France
© 2004-2024 - Mentions Légales

  Abritel - Hotels - Pierre et Vacances - Thermalisme Pyrénées

Page générée en 0.084s. - 25 requêtes sql -
Ce site utilise des cookies - En savoir plus - X
15 visiteurs (liste) en ce moment